سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سپنتا هدیه پاک و مقدس خداوند

اولین روز مادر

1394/1/21 11:11
نویسنده : مادر سپنتا
229 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای من سپنتای قشنگم

امسال اولین سالیه که من مادر هستم و تو کنار ما هستی . عسلم ممنون که اومدی و به من مقام مادری بخشیدی. خدا جونم مرسی که من رو لایق مادری دونستی . امسال پیامک های روز مادر برایم مفهوم زیباتری داشت ، حس مادری یه جنسی داره یه جوره خیلی خوبه نمیتونم وصفش کنم راست میگن اگه خداوند زنی را دوست داشته باشد تاج مادری بر سرش میگذارد .به بابایی گفتم وای فکرشو بکن یه روز سپنتا جونم با صدای مهربون و خنده قشنگش بهم میگه روزت مبارک و من باید جلوی خودمو بگیرم که قورتش ندم

با اومدن تو خیلی بیشتر از قبل قدر مامان خودمو میدونم حالا از نزدیک تجربه کردم که چقدر برام زحمت کشیده و من هیچ وقت نمیتونم اونارو جبران کنم فقط میخوام روزی هزاران بار بگم دوسش دارم و ازش ممنونم. وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت
عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. محبت

امیدوارم تونسته باشم تو این مدت مامان خوبی واست باشم میوه دلم عاشتم و خیلی خیلی دوستت دارم بوس

 

پسندها (3)

نظرات (0)