سپنتاسپنتا، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

سپنتا هدیه پاک و مقدس خداوند

عسلم نه ماه شدی

1394/3/26 12:45
نویسنده : مادر سپنتا
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوش تیپ مامان

یه ماه دیگه رو هم باهم پشت سر گذاشتیم . یه ماه قشنگ دیگه پر از خاطرات خوب و فراموش نشدنی .

این ماه خاله جون فائزه بعد از 2 سال از امریکا برگشت و تو رو برای اولین بار دید ، تورو بغل کرد و گریه کرد و تو هم با تعجب نگاهش میکردی .

وزن نه ماهگیت 8800 کیلو ، وزنت 73 سانتیمتر و  دور سرت 43.5 بود.

طعم های جدید این ماه : انگور ، هلو ، زرد آلو ، انبه ، آلبالو ، گیلاس

توی این ماه برای اولین بار دد دد گفتی عزیزم نمیدونی چقدر بامزه میشی وقتی توی ماشن میخندی و با خوشحالی دد دد دد میگی اون لجظه دلم میخواد قورتت بدم.

هر روز که میگذره با مزه تر و شیرین تر و خوردنی تر میشی و ماهم هر روز بیشتر و بیشتر عاشقت میشیم نمیتونی تصور کنی که چقدر به تو و به داشتن تو افتخار میکنم . الهی مامان قربون اون خنده خوشگل و بدون دندونت بشهمحبت

دیگه یاد گرفتی چهار دست و پا بچرخی و به همه جای خونه سرک بکشی دستت رو میگیری و بلند میشی اولین بار از یخچال گرفتی و بلند شدی تا کفشدوزک های روی یخچال رو بگیری و البته بعدش بذاریش توی دهن خوشگلتچشمک

یاد گرفتی هر چی که میخوری توی دهن من هم میذاری روز 10 خرداد بود که برای اولین بار یه دونه خیار رو ذره ذره دادی من خوردم و هر گازی که من میزدم یه لبخند قشنگ روی لبت نقش میبست

روز 15 خرداد برات جشن دندونی هم گرفتیم یه جشن مفصل و به قول مهمونا خیلی با حال و خدارو شکر به همه خیلی خوش گذشت و شما هم خیلی با اشتها آش دندونیتو خوردی.آخر مهمونی برات یه نامه نوشته بودم که خوندمش و فیلمش رو ضبط کردیم وقتی بزرگ شدی حتما خووب گوش کن پسرم.

یاد گرفتی ماه رو توی آسمون نشون میدی و همچنین وقتی ازت می پرسم لایت کوش لوستر رو نشون میدی

این ماه همش مهمونی بودیم شما هم خوب غذا نمیخوردی و 23 خرداد که رفتیم بهداشت وزنت 8900 کیلو ، قدت 75 و دور سرت 45 بود و م وزن گرفته بودی و انگار دنیا روی سرم خراب شد خیلی ناراحت شدم و گفتن که بهت بیشتر غذا بدیم و دو هفته دیگه دوباره بریم برای قد و وزن.

تموم دنیای من پسر خوبم عاشقتم و خیلی خیلی دوست دارم محبت

پسندها (3)

نظرات (0)